wtorek, 3 grudnia 2013

Nadejszla wiekopomna chwila..

Zdecydowałam się w końcu ujawnić.. mam nadzieję, że Wam się spodoba.. nowy design, nowy wymiar, nowe miejsce, a przede wszystkim spodobają się Wam nowe pomysły i ich realizacje..


Nie ukrywam, że jedyną inspiracją, do tych większych i mniejszych zmian jest..
..mój kochany Emiludek.. Jej przygody i codzienność będę od tej pory opisywać w nowym miejscu Emiludek i cały jej świat, do którego prowadzi zakładka "INSPIRACJA".

Tu natomiast będę prezentować Wam TO, do czego stworzenia natchnie mnie moje małe-wielkie Szczęście.. Z założenia mają to być rzeczy przyjazne dzieciom i miłe dla oka dorosłym. Każdy twór powstawać będzie ze sprawdzonych, antyalergicznych materiałów.. a co równie ważne, jako oryginalny - niepowtarzalny egzemplarz..

Jeśli któryś z "cosiów" Ci się szczególnie spodoba, skontaktuj się ze mną. Chętnie stworzę podobny - tylko i wyłącznie dla tych jedynych.. ukochanych.. malutkich rączek Twojego dziecka..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz